Onze antwoorden op uw vragen:

Welke soorten gerechten biedt u aan?

Wij bieden dagelijks maaltijden aan (soepen, warme en koude gerechten, desserts, feestgerechten en feestdesserts) die wij elke week op dinsdag- en donderdagochtend bezorgen.

Welke hoeveelheden moeten wij voor onze kinderen bestellen?

Voor kinderen jonger dan 8 jaar geldt één portie voor 2 kinderen.

Voor kinderen tussen 8 en 11 jaar kunt u rekenen op 2 porties voor 3 kinderen.

Vanaf 12 jaar eten kinderen zeker een maaltijd voor volwassenen.

Het hangt uiteraard af van de eetlust van uw kinderen.

Is er een abonnement?

Nee, iedereen is vrij om te bestellen wanneer hij/zij wil en wat hij/zij wil.

Waar leveren jullie?

Wij leveren aan huizen in Kraainem, Wezembeek-Oppem, Sterrebeek, Tervuren en Woluwe. Voor andere aangrenzende gemeenten kunt u contact met ons opnemen.

Wanneer moet ik bestellen?

Minimaal 48 uur van tevoren. Maar last minute bestellingen kunnen worden aangenomen als er voldoende voorraad is.

Hoe te bestellen?

Via de website, per e-mail of telefonisch op het nummer 0488/818.379. Voor senioren die wekelijks bestellen, is het ook mogelijk om via een papieren versie te bestellen.

Hoe kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wijzigingen dienen minimaal 48 uur voor levering telefonisch doorgegeven te worden op het nummer 0488/818.379 of per e-mail. Bij annulering kunnen kosten in rekening worden gebracht, afhankelijk van de deadline.

Waar en wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?

Voor dagspecialiteiten: dinsdag en/of donderdag tussen 16.30 uur en 18.30 uur op 92, Chemin au Bois in 1970 Wezembeek-Oppem.

Hoeveel kost de bezorging?

De bezorgkosten voor dagelijkse maaltijden geleverd op dinsdag- en/of donderdagochtend bedragen € 5/levering voor de volgende gemeenten: Wezembeek-Oppem, Kraainem, Sterrebeek, Sint-Pieters-Woluwe, Sint-Lambrechts-Woluwe, Sint-Stevens-Woluwe*, Tervuren*, Oudergem*, Evere*, Etterbeek*.

Let op : In de met * aangegeven gemeenten of verder weg gelegen gemeenten kunnen de bezorgkosten hoger uitvallen, afhankelijk van het adres. Neem contact met ons op, zodat we het pakket kunnen bepalen.

De bezorgkosten voor uw evenementen worden bepaald op basis van de locatie (bezorging is 7 dagen per week mogelijk).

Wat zijn uw tarieven?

Onze prijzen variëren afhankelijk van de gekozen daggerechten (zie het weekmenu).

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Bij bestellingen via de website is online betaling mogelijk.
Voor anderen is betaling per overschrijving of contant mogelijk.
Als u uw bestelling afhaalt in Wezembeek-Oppem, kunt u ook betalen met een QR-code.

Zijn uw betaalmethoden veilig?

Ja, al onze betaalmethoden zijn veilig.

Welke soorten gerechten biedt u aan?

Wij passen ons aan uw wensen aan. Of u nu een menu wenst met als hoofdgerecht "voorgerecht, hoofdgerecht, dessert", een koud buffet, een warm buffet, een BBQ of zelfs een sandwichbuffet, een brunch, verrassingsbroodjes of quiches, wij passen ons aan uw wensen en uw budget aan!

Welke hoeveelheden moeten wij voor onze kinderen bestellen?

Voor kinderen jonger dan 8 jaar geldt dat u één portie voor 2 kinderen rekent.

Voor kinderen tussen 8 en 11 jaar rekent u 2 porties voor 3 kinderen.

Let op, voor desserts geldt: bestel gerust hetzelfde als de volwassenen. Onze kleine blondjes zijn dol op zoetigheid!

Vanaf 12 jaar eten kinderen waarschijnlijk een maaltijd voor volwassenen.

Het hangt uiteraard allemaal af van de eetlust van uw kinderen.

Waar leveren jullie?

Voor uw privé-, sportieve of professionele evenementen leveren wij 7 dagen op 7 in heel België tegen een verplaatsingsvergoeding die bepaald wordt in functie van de locatie.

Wanneer moet ik bestellen?

Hoe eerder hoe beter. Zodra de offerte is ondertekend, ontvangt u een aanbetalingsfactuur. Zodra deze is betaald, is dit de garantie voor onze dienstverlening.

Hoe te bestellen?

Via de website, per e-mail of telefonisch. Voor elk evenement bieden wij u een offerte aan die is afgestemd op uw wensen en uw budget.

Bestellingen worden geplaatst door de offerte ondertekend "voor akkoord" te retourneren en een aanbetaling van 30% te voldoen. Een tweede betaling van 30% vindt uiterlijk 10 dagen voor het evenement plaats.
De Verkoper verbindt zich ertoe om de keuzes van de Klant zoals aangegeven in het aanbod zoveel mogelijk te respecteren. Zij behoudt zich echter het recht voor om deze informatie in marges te wijzigen om rekening te houden met kansen in de markt. Bij annulering blijven de 2 aanbetalingen eigendom van de Verkoper. Het resterende bedrag dient binnen 7 dagen na de eindfactuur te worden betaald (contant of via overschrijving op bovengenoemde rekening).
Bij niet- of laattijdige betaling van een factuur wordt deze van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling verhoogd met een nalatigheidsinterest van 1% per maand.

Hoe kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Door ons een e-mail te sturen naar traiteur@thomasleclef.be

Let op: Bestellingen worden geplaatst door de offerte ondertekend "voor akkoord" te retourneren en een aanbetaling van 30% te doen. Een tweede betaling van 30% vindt uiterlijk 10 dagen voor het evenement plaats.
De Verkoper verbindt zich ertoe om de keuzes van de Klant zoals aangegeven in het aanbod zoveel mogelijk te respecteren. Zij behoudt zich echter het recht voor om deze informatie in marges te wijzigen om rekening te houden met kansen in de markt. Bij annulering blijven de 2 aanbetalingen eigendom van de Verkoper. Het resterende bedrag dient binnen 7 dagen na de eindfactuur te worden betaald (contant of via overschrijving op bovengenoemde rekening).
Bij niet- of laattijdige betaling van een factuur wordt deze van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling verhoogd met een nalatigheidsinterest van 1% per maand.

Waar en wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?

Voor uw evenementen dienen de bestellingen afgehaald te worden (tijdstip nog te bepalen, maar wij zijn 7 dagen op 7 bereikbaar) in het atelier, 5 Place Princesse Joséphine Charlotte te 1950 Kraainem.
De werkplaats bevindt zich achter de bakkerij; grote blauwe deur rechtsachter.

Hoeveel kost de bezorging?

Bezorgkosten voor evenementen worden bepaald afhankelijk van de locatie (bezorging 7 dagen per week mogelijk).

Hoe reserveer ik voor mijn evenement?

U kunt het formulier in het tabblad uw evenementen invullen om een ​​offerte te ontvangen of u kunt rechtstreeks contact met ons opnemen via telefoon op 0488 81 83 79 of via e-mail op traiteur@thomasleclef.be

Bestellingen worden geplaatst door de offerte ondertekend "voor akkoord" te retourneren en een aanbetaling van 30% te voldoen. Een tweede betaling van 30% vindt uiterlijk 10 dagen voor het evenement plaats.
De Verkoper verbindt zich ertoe om de keuzes van de Klant zoals aangegeven in het aanbod zoveel mogelijk te respecteren. Zij behoudt zich echter het recht voor om deze informatie in marges te wijzigen om rekening te houden met kansen in de markt. Bij annulering blijven de 2 aanbetalingen eigendom van de Verkoper. Het resterende bedrag dient binnen 7 dagen na de eindfactuur te worden betaald (contant of via overschrijving op bovengenoemde rekening).
Bij niet- of laattijdige betaling van een factuur wordt deze van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling verhoogd met een nalatigheidsinterest van 1% per maand.

Over welke soorten evenementen doet u verslag?

Wij verzorgen catering voor bruiloften, verjaardagen, seminars, begrafenissen en andere privé-, sportieve of professionele evenementen.

Levert u servicepersoneel?

Ja, op aanvraag en afhankelijk van onze beschikbaarheid.

Wat zijn uw tarieven?

Onze prijzen variëren afhankelijk van de gekozen gerechten. Wij kunnen u altijd een deal aanbieden die past bij uw wensen en budget.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

U kunt uw evenementen betalen via een bankoverschrijving of via een QR-code. Om de service te garanderen, wordt er altijd een aanbetaling gevraagd.

Wat zijn de betalingsvoorwaarden?

Bestellingen worden geplaatst door het retourneren van de ondertekende offerte “voor akkoord”
» en de betaling van 30% aanbetaling. Er wordt een 2e betaling van 30% gedaan
uiterlijk 10 dagen voor het evenement te geschieden.
De Verkoper verbindt zich ertoe om zoveel mogelijk rekening te houden met de keuzes van de klant, zoals onder meer:
zoals vermeld in de offerte. Het behoudt zich echter het recht voor om wijzigingen aan te brengen
dit in de marge om rekening te houden met kansen in de markt. De 2
De reeds betaalde aanbetalingen blijven bij annulering eigendom van Verkoper. Het saldo zal zijn op
betalen binnen 7 dagen na de eindafrekening (contant of bankoverschrijving naar
(bovengenoemde rekening).
Bij niet tijdige of niet-betaling van een factuur wordt deze verhoogd met
van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling een vertragingsrente van 1%
per maand.

Zijn uw betaalmethoden veilig?

Ja, al onze betaalmethoden zijn veilig.

Hoe kunt u contact opnemen?

U kunt ons telefonisch bereiken op het nummer 0488/818.379, per e-mail op traiteur@thomasleclef.be of via het contactformulier op onze website.

Hoe snel reageert u?

Wij zullen zo snel mogelijk op uw vraag reageren om ervoor te zorgen dat u zo tevreden mogelijk bent.
Als u binnen 48 uur geen reactie van ons ontvangt, neem dan gerust opnieuw contact met ons op. Het is mogelijk dat uw bericht ons nooit heeft bereikt.

Welke soorten gerechten biedt u aan?

Wij bieden dagelijks maaltijden aan (soepen, warme en koude gerechten, desserts, feestgerechten en feestdesserts) die wij elke week op dinsdag- en donderdagochtend bezorgen.

Welke hoeveelheden moeten wij voor onze kinderen bestellen?

Voor kinderen jonger dan 8 jaar geldt één portie voor 2 kinderen.

Voor kinderen tussen 8 en 11 jaar kunt u rekenen op 2 porties voor 3 kinderen.

Vanaf 12 jaar eten kinderen zeker een maaltijd voor volwassenen.

Het hangt uiteraard af van de eetlust van uw kinderen.

Is er een abonnement?

Nee, iedereen is vrij om te bestellen wanneer hij/zij wil en wat hij/zij wil.

Waar leveren jullie?

Wij leveren aan huizen in Kraainem, Wezembeek-Oppem, Sterrebeek, Tervuren en Woluwe. Voor andere aangrenzende gemeenten kunt u contact met ons opnemen.

Wanneer moet ik bestellen?

Minimaal 48 uur van tevoren. Maar last minute bestellingen kunnen worden aangenomen als er voldoende voorraad is.

Hoe te bestellen?

Via de website, per e-mail of telefonisch op het nummer 0488/818.379. Voor senioren die wekelijks bestellen, is het ook mogelijk om via een papieren versie te bestellen.

Hoe kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wijzigingen dienen minimaal 48 uur voor levering telefonisch doorgegeven te worden op het nummer 0488/818.379 of per e-mail. Bij annulering kunnen kosten in rekening worden gebracht, afhankelijk van de deadline.

Waar en wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?

Voor dagspecialiteiten: dinsdag en/of donderdag tussen 16.30 uur en 18.30 uur op 92, Chemin au Bois in 1970 Wezembeek-Oppem.

Hoeveel kost de bezorging?

De bezorgkosten voor dagelijkse maaltijden geleverd op dinsdag- en/of donderdagochtend bedragen € 5/levering voor de volgende gemeenten: Wezembeek-Oppem, Kraainem, Sterrebeek, Sint-Pieters-Woluwe, Sint-Lambrechts-Woluwe, Sint-Stevens-Woluwe*, Tervuren*, Oudergem*, Evere*, Etterbeek*.

Let op : In de met * aangegeven gemeenten of verder weg gelegen gemeenten kunnen de bezorgkosten hoger uitvallen, afhankelijk van het adres. Neem contact met ons op, zodat we het pakket kunnen bepalen.

De bezorgkosten voor uw evenementen worden bepaald op basis van de locatie (bezorging is 7 dagen per week mogelijk).

Wat zijn uw tarieven?

Onze prijzen variëren afhankelijk van de gekozen daggerechten (zie het weekmenu).

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Bij bestellingen via de website is online betaling mogelijk.
Voor anderen is betaling per overschrijving of contant mogelijk.
Als u uw bestelling afhaalt in Wezembeek-Oppem, kunt u ook betalen met een QR-code.

Zijn uw betaalmethoden veilig?

Ja, al onze betaalmethoden zijn veilig.

Welke soorten gerechten biedt u aan?

Wij passen ons aan uw wensen aan. Of u nu een menu wenst met als hoofdgerecht "voorgerecht, hoofdgerecht, dessert", een koud buffet, een warm buffet, een BBQ of zelfs een sandwichbuffet, een brunch, verrassingsbroodjes of quiches, wij passen ons aan uw wensen en uw budget aan!

Welke hoeveelheden moeten wij voor onze kinderen bestellen?

Voor kinderen jonger dan 8 jaar geldt dat u één portie voor 2 kinderen rekent.

Voor kinderen tussen 8 en 11 jaar rekent u 2 porties voor 3 kinderen.

Let op, voor desserts geldt: bestel gerust hetzelfde als de volwassenen. Onze kleine blondjes zijn dol op zoetigheid!

Vanaf 12 jaar eten kinderen waarschijnlijk een maaltijd voor volwassenen.

Het hangt uiteraard allemaal af van de eetlust van uw kinderen.

Waar leveren jullie?

Voor uw privé-, sportieve of professionele evenementen leveren wij 7 dagen op 7 in heel België tegen een verplaatsingsvergoeding die bepaald wordt in functie van de locatie.

Wanneer moet ik bestellen?

Hoe eerder hoe beter. Zodra de offerte is ondertekend, ontvangt u een aanbetalingsfactuur. Zodra deze is betaald, is dit de garantie voor onze dienstverlening.

Hoe te bestellen?

Via de website, per e-mail of telefonisch. Voor elk evenement bieden wij u een offerte aan die is afgestemd op uw wensen en uw budget.

Bestellingen worden geplaatst door de offerte ondertekend "voor akkoord" te retourneren en een aanbetaling van 30% te voldoen. Een tweede betaling van 30% vindt uiterlijk 10 dagen voor het evenement plaats.
De Verkoper verbindt zich ertoe om de keuzes van de Klant zoals aangegeven in het aanbod zoveel mogelijk te respecteren. Zij behoudt zich echter het recht voor om deze informatie in marges te wijzigen om rekening te houden met kansen in de markt. Bij annulering blijven de 2 aanbetalingen eigendom van de Verkoper. Het resterende bedrag dient binnen 7 dagen na de eindfactuur te worden betaald (contant of via overschrijving op bovengenoemde rekening).
Bij niet- of laattijdige betaling van een factuur wordt deze van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling verhoogd met een nalatigheidsinterest van 1% per maand.

Hoe kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Door ons een e-mail te sturen naar traiteur@thomasleclef.be

Let op: Bestellingen worden geplaatst door de offerte ondertekend "voor akkoord" te retourneren en een aanbetaling van 30% te doen. Een tweede betaling van 30% vindt uiterlijk 10 dagen voor het evenement plaats.
De Verkoper verbindt zich ertoe om de keuzes van de Klant zoals aangegeven in het aanbod zoveel mogelijk te respecteren. Zij behoudt zich echter het recht voor om deze informatie in marges te wijzigen om rekening te houden met kansen in de markt. Bij annulering blijven de 2 aanbetalingen eigendom van de Verkoper. Het resterende bedrag dient binnen 7 dagen na de eindfactuur te worden betaald (contant of via overschrijving op bovengenoemde rekening).
Bij niet- of laattijdige betaling van een factuur wordt deze van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling verhoogd met een nalatigheidsinterest van 1% per maand.

Waar en wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?

Voor uw evenementen dienen de bestellingen afgehaald te worden (tijdstip nog te bepalen, maar wij zijn 7 dagen op 7 bereikbaar) in het atelier, 5 Place Princesse Joséphine Charlotte te 1950 Kraainem.
De werkplaats bevindt zich achter de bakkerij; grote blauwe deur rechtsachter.

Hoeveel kost de bezorging?

Bezorgkosten voor evenementen worden bepaald afhankelijk van de locatie (bezorging 7 dagen per week mogelijk).

Hoe reserveer ik voor mijn evenement?

U kunt het formulier in het tabblad uw evenementen invullen om een ​​offerte te ontvangen of u kunt rechtstreeks contact met ons opnemen via telefoon op 0488 81 83 79 of via e-mail op traiteur@thomasleclef.be

Bestellingen worden geplaatst door de offerte ondertekend "voor akkoord" te retourneren en een aanbetaling van 30% te voldoen. Een tweede betaling van 30% vindt uiterlijk 10 dagen voor het evenement plaats.
De Verkoper verbindt zich ertoe om de keuzes van de Klant zoals aangegeven in het aanbod zoveel mogelijk te respecteren. Zij behoudt zich echter het recht voor om deze informatie in marges te wijzigen om rekening te houden met kansen in de markt. Bij annulering blijven de 2 aanbetalingen eigendom van de Verkoper. Het resterende bedrag dient binnen 7 dagen na de eindfactuur te worden betaald (contant of via overschrijving op bovengenoemde rekening).
Bij niet- of laattijdige betaling van een factuur wordt deze van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling verhoogd met een nalatigheidsinterest van 1% per maand.

Over welke soorten evenementen doet u verslag?

Wij verzorgen catering voor bruiloften, verjaardagen, seminars, begrafenissen en andere privé-, sportieve of professionele evenementen.

Levert u servicepersoneel?

Ja, op aanvraag en afhankelijk van onze beschikbaarheid.

Wat zijn uw tarieven?

Onze prijzen variëren afhankelijk van de gekozen gerechten. Wij kunnen u altijd een deal aanbieden die past bij uw wensen en budget.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

U kunt uw evenementen betalen via een bankoverschrijving of via een QR-code. Om de service te garanderen, wordt er altijd een aanbetaling gevraagd.

Wat zijn de betalingsvoorwaarden?

Bestellingen worden geplaatst door het retourneren van de ondertekende offerte “voor akkoord”
» en de betaling van 30% aanbetaling. Er wordt een 2e betaling van 30% gedaan
uiterlijk 10 dagen voor het evenement te geschieden.
De Verkoper verbindt zich ertoe om zoveel mogelijk rekening te houden met de keuzes van de klant, zoals onder meer:
zoals vermeld in de offerte. Het behoudt zich echter het recht voor om wijzigingen aan te brengen
dit in de marge om rekening te houden met kansen in de markt. De 2
De reeds betaalde aanbetalingen blijven bij annulering eigendom van Verkoper. Het saldo zal zijn op
betalen binnen 7 dagen na de eindafrekening (contant of bankoverschrijving naar
(bovengenoemde rekening).
Bij niet tijdige of niet-betaling van een factuur wordt deze verhoogd met
van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling een vertragingsrente van 1%
per maand.

Zijn uw betaalmethoden veilig?

Ja, al onze betaalmethoden zijn veilig.

Hoe kunt u contact opnemen?

U kunt ons telefonisch bereiken op het nummer 0488/818.379, per e-mail op traiteur@thomasleclef.be of via het contactformulier op onze website.

Hoe snel reageert u?

Wij zullen zo snel mogelijk op uw vraag reageren om ervoor te zorgen dat u zo tevreden mogelijk bent.
Als u binnen 48 uur geen reactie van ons ontvangt, neem dan gerust opnieuw contact met ons op. Het is mogelijk dat uw bericht ons nooit heeft bereikt.